Do wszystkich tych, którzy zajmują się lub interesują się e-biznesem, skierowana jest najnowsza książka Dave’a Chaffeya, „Digital Business i E-Commerce Management”. Jej premiera w Polsce odbędzie się 20 marca 2016 roku. Autor, jako autorytet w dziedzinie e-commerce, przedstawia prawdziwą encyklopedię wiedzy o e-biznesie.
W swojej książce łączy wiedzę akademicką z posiadanym doświadczeniem zawodowym. Skupia się nie tylko na przekazywaniu wiedzy teoretycznej, ale również proponuje ciekawe ćwiczenia. Zajmuje się opisywaniem i analizowaniem najciekawszych przykładów zastosowania e-biznesu.
W książce liczącej ponad 650 autor stron odkrywa przed czytelnikiem wiele istotnych tajników e-commerce. Przedstawia różnorodne strategie możliwe do wykorzystania w e-biznesie, opisuje jak efektywnie zarządzać łańcuchem dostaw, przeprowadza wnikliwą analizę marketingu cyfrowego, porusza obszar zarządzania relacjami z klientem (CRM) i wiele innych istotnych kwestii. Wszystkie z nich przydadzą się zarówno pasjonatowi tematyki e-biznesu, jak i osobie uczestniczącej w tworzeniu e-commerce na co dzień.
Pozycja Dave’a Chaffeya zawiera też case studies i liczne wywiady, dzięki którym można poznać fundamenty sukcesu takich marek jak m.in. Ebay czy Facebook.
Książka pomaga nie tylko w zrozumieniu istoty cyfrowych możliwości zarządzania e-biznesem, ale także w efektywnym ich wprowadzeniu w strategii własnego przedsiębiorstwa. To pozycja rzędu must-have dla wszystkich zainteresowanych możliwościami e-commerce.